Z:)

خرید بک لینک
پانیای عزیزم ....الان که این متن و مینویسم ، شب خواستگاری طوه خواستگاری پسری که دوستش داشتی و خدا تقدیرهاتونو یکی کرد:)❤من مطمعنم اقا مهران ، شب قدر سال پیش ، از خدا خواسته بود که یک فرشته ، یک دختر عفیف ، یک بانوی تمام و کمال براش رقم بزنه و عید فطر امسال خدا طو رو بهش داداد =))))))این نوشته ، امشب ، برای همیشه از طرف من به طو بمونه ❤ ... شاید ندونی چقدر حس خوبی بود وقتی خدا طو رو سر راهم قرار داد ....باعث شدی به زندگی امید وار بشم ...باعث شدی زندگیم ارزشمند بشه ، چون تو ارزشمندی...و نمیتونی تصور کنی دیدن پله پله خوشبخت شدن کسی که خواهرت همه زندگیت ، کسی بیشتر از خواهر واقعیت دوستش داری کسی که همدم هممه لحظه هات بوده و هست  ، چقدر لذت بخشهامشب با تمام وجودم از درگاه خدا دعا میکنم که طو و اقا مهران خوشبخت ترین دختر و پسر دنیا بشین حضرت زهرا خودش بالای سرتون باشه Z:)...

ما را در سایت Z:) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 113 تاريخ: پنجشنبه 23 تير 1401 ساعت: 7:44

صفحه بندی